[Pardus-kullanicilari] Açılışta ekran parlaklığının düşmesi

Serhan Cosar serhancosar at su.sabanciuniv.edu
26 Ara 2008 Cum 21:24:17 EET

Merhabalar,

Belki daha önce bahsedilmiştir ama ben aramalarda bulamadım, konuyu
tekrar ediyorsam kusura bakmayın.

Sorunum şu: Bilgisayarı açtıktan sonra turuncu Pardus ekranı geldiğinde
ekran parlaklığı en yüksek seviyesinde oluyor fakat 2-3 saniye sonra en
düşük seviyeye geçiyor ve öyle kalıyor. FN tuşlarıyla yükseltmek zorunda
kalıyorum.

Ben öntanımlı olarak en yüksek seviyede açılmasını istiyorum.
Kpowersave'den Parlaklık ayarını %100'e getirsem de bir işe yaramıyor.

Bu konuda ne yapmalıyım, bilgisi olan var mı?

Teşekkürler