[Pardus-kullanicilari] dns deðiþtirirken verdiði hata

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Ara 2008 Çar 13:14:37 EET

Merhaba,

2008/12/24 Huseyin Berberoglu <hberberoglu at gmail.com>

> [...]
Asir Bey Pardus'lar guncel mi 2008.1 mi? Update yaptiniz mi? IP'ler ve DNS
DHCP'den mi geliyor yoksa elle mi tanimliyorsunuz?

En az 2 adet isim servisi bulunmak zorunda. Sanırım siz 1 tane
> tanımlıyorsunuz.
>
> Ä°kinci adresi olarak opendns'in ipsi olan 208.67.220.220 adresini
> girerseniz sorun düzelecek.
>
> Pardus en üstteki dns adresini kullanıyor eğer ilkinden cevap gelmezse
> ikinciye geçecek o yüzden ikincisi bir sorun yaratmayacak.

Huseyin Bey, eger 1 DNS girince hata mesaji cikiyorsa bence bu ag
yoneticisinde bir "hata"dir. Bu durum gorulup, " 2 DNS girmelisiniz" gibi
bir uyari mesaji vermesi gerekir. Hata raporu lazim eger durum buysa.

--
Emre