[Pardus-kullanicilari] dns deðiþtirirken verdiði hata

Huseyin Berberoglu hberberoglu at gmail.com
24 Ara 2008 Çar 13:11:02 EET

2008/12/24 Aşır Demirel <asir.demirel at gmail.com>

> arkadaşlar dns ayarlarını değiştirmeye çalıştığımda bana yukardaki hatayı
> veriyor nasıl ben dns i değişterebilirim. bizim kurdumda sadece kurumun dns
> ine izin veriyoruz diğer dns lere izin vermediğimiz için parduslar
> internete
> ggiremiyorlar.

En az 2 adet isim servisi bulunmak zorunda. Sanırım siz 1 tane
tanımlıyorsunuz.

Ä°kinci adresi olarak opendns'in ipsi olan 208.67.220.220 adresini girerseniz
sorun düzelecek.

Pardus en üstteki dns adresini kullanıyor eğer ilkinden cevap gelmezse
ikinciye geçecek o yüzden ikincisi bir sorun yaratmayacak.

--
Hüseyin Berberoğlu
http://www.birazkisisel.com - süper blog