[Pardus-kullanicilari] iwl4965 kablosuz ağ sorunu

Nedim Nakuz nnakuz at interstone.com.tr
23 Ara 2008 Sal 12:19:18 EET

Önceleri sorunsuz bir şekilde çalışıyor ve tarama yaptırıp bulduğunda
şifresini girip rahatlıkla bağlanabiliyordum sonradan pisi ile bazı
güncellemeler yaptıktan ve bazı ilave paketler yükledikten sonra olduğunu
sanıyorum bir türlü kablosuz bir şekilde internete bağlanamıyorum.

Mevcut yerlerden birine bağlanmak için bastığımda "bağlanıyor" diyor fakat
bir şey olmuyor.

Yeni ağ oluşturmak için tara komutuna bastığımda ise
"tr.org.pardus.comar.python.IOError:(2, 'No such file or directory)" mesajı
veriyor.

İwlwifi4965-unicode, network-manager paketleri yüklü haldedir.

Bunları kaldırıp yeniden yükledim, pisi check yaptım fakat sorunum
çözülmedi.

Selamlar,

Nedim Nakuz