[Pardus-kullanicilari] biraz yardım

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
20 Ara 2008 Cmt 20:42:43 EET

> arkadaşlar kolay gelsin
> ben aviranın linux versiyonunu sitesinden indirdim (bilgisayarda aynı
> zamanda xp yüklü) neyse konuya geleyim ev dizininde bir klasör
> yarattım bu paketi oraya açtım ösonra dizine girip f4 tuşuna basıp
> konsol açtım sudo ./install yazarak kurdum veya kurduğumu zannettim
> ingilizcemçok iyi değil neyse işim bitince konsolu kapattım ama
> aviraya ait bişey yyok piside olmayan paektler nasıl kururluyor biraz
> yardım edermisiniz veya kurdumda görmemiyormuyum onuda anlamadım
> yardım ederseniz sevirim iyi çalışmalar

Linux dağıtımlarının ve Dolayısı ile Pardus'un virüslerle bir sıkıntısı
olmadığı için anti-virüs yazılımına gerek yok..Fakat illede bir
anti-virüs kurmak isterseniz Avira yerine Pardus depolarında Clamav
(Arayüzü Klamav) anti virüs programı var. Bu da işinizi görebilir sanırım.

Kolay Gelsin..

E.Ersan SÜLÜN