[Pardus-kullanicilari] Kate C++

"Arş. Gör. Kaan KARAOĞLU" kaan.karaoglu at rize.edu.tr
18 Ara 2008 Per 22:03:16 EET

Arkadaşlar selamlar kate ile C++ kod yazmayı düşünüyorum fakat programın
kullanım klavuzu yok. Örneğin canio kütüphanesi nin Linux versiyonlarda
karşılığı curses imiş. Ama yazdığım bazı
kodlar sorun hata verip duruyor, elimde 4 tane kitap var iki tanesi C
tarihinden başlayarak temellerini vs örneklerle anlatıyo iki tanesi
sadece kodları veriyor. Windows versiyonları ile Linux versiyonları
arasında kodlamada temel olarak farklar var heralde ki hatalar bundan
kaynaklanıyor. İnternette linux C++ kodlama hakkında kullanma klavuzu
benzeri bişiler aradım ancak bulamadım elinizde konuyla ilgili birşeyler
varsa paylaşırsanız sevinirim.

Herkese Şimdiden Teşekkürler