[Pardus-kullanicilari] Firefox'ta KDE Tipi Dialog Kutucuklari

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
14 Ara 2008 Paz 22:07:13 EET

Merhaba Gokmen Bey,

2008/12/14 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>

> Bence kesinlikle öyle değil. Sizde ne çıkıyorsa bende de o çıkmaya
> başlıyor bu sefer. Yani şuradaki gibi:
> http://bugs.pardus.org.tr/attachment.cgi?id=2010

Tam anlayamadim ama yukardaki linkteki sanırım QT kutucugu, KDE degil.

> Halbuki ben bunun daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum:
> http://img175.imageshack.us/img175/2497/hedetz3.png

Bu ise GTK kutucugu (veya gnome). Evet kullanisli. Ancak KDE'de de ayni
kullanisliliga sahip ve daha guzel gorunumlu bir kutucuk tipi var.

> Firefox'ta gelenin KDE tipi deÄŸil de QT tipi bir kutucuk oldugundan
> >
> Bildiğin GTK widget'i o da. Benim şüphelendiğim şey, bazı KDE
> kullanıcılarında da benimki gibi bir diyalog penceresinin çıkıyor
> olması, örneğin Hüseyin'de öyle. Daha önce de dediğim gibi, KDE'de de
> bunun çıkmasını sağlamak daha doğru olmaz mı? GTK'de seçenek bol =)

KDE'de ornegin KWrite ile gelen dialog kutucugu Gnome'daki kadar kullanisli
ve sistemle uyumlu. Bunu kullanmak daha dogru olur, tabii kullanabilmeyi
basarabilirsek.

http://img134.imageshack.us/my.php?image=kde4dialogboxwv6.jpg

Not: Bende KDE4 var ama KDE3'te de buna benzer bir kutucuk olmasi lazim.

Emre