[Pardus-kullanicilari] Firefox'ta KDE Tipi Dialog Kutucuklari

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
14 Ara 2008 Paz 21:36:56 EET

Emre Erenoglu wrote On 14-12-2008 20:22:
> Merhaba,
>
> 2008/12/14 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr <mailto:fatih at pardus.org.tr>>
>
>     O seçenek sırf KDE için değil. Kullanılan masaüstü ortamına uygun
>     bir pencere
>     çıkarmaya çalışıyor anladığım kadarıyla. Yani Xfce kullanıyorsan
>     yine diğer
>     Xfce uygulamalarındaki gibi çıkacak.
>

> Evet kesinlikle oyle. Ancak KDE'de bile 2 tane dialog kutusu var
> sanki. Ornegin KWrite ile karsima gelen dialog kutusu ile (Save As,
> Farkli Kaydet ile) Firefox'ta gelen ayni degil.
Bence kesinlikle öyle değil. Sizde ne çıkıyorsa bende de o çıkmaya
başlıyor bu sefer. Yani şuradaki gibi:
http://bugs.pardus.org.tr/attachment.cgi?id=2010

> KWrite ile gelen cok daha kullanisli bir kutu. Firefox'ta gelen ise
> basit kaciyor. Eger firefox'ta da bu diger kutu tipini
> cikarttirabilirsek super olurdu.

Halbuki ben bunun daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum:
http://img175.imageshack.us/img175/2497/hedetz3.png
> Firefox'ta gelenin KDE tipi değil de QT tipi bir kutucuk oldugundan
> supheleniyorum.

Bildiğin GTK widget'i o da. Benim şüphelendiğim şey, bazı KDE
kullanıcılarında da benimki gibi bir diyalog penceresinin çıkıyor
olması, örneğin Hüseyin'de öyle. Daha önce de dediğim gibi, KDE'de de
bunun çıkmasını sağlamak daha doğru olmaz mı? GTK'de seçenek bol =)