[Pardus-kullanicilari] MEB - Sadece IE ile calisan Siteye Yorum Ekleyin Lutfen

CortexMed corlinux at gmail.com
11 Ara 2008 Per 15:28:43 EET

11.12.2008 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış:
> Merhaba,
>

> Bekir Bey, yanitinizi okudum, yazdiklarinizin yarisini anlamli yari anlamsiz
> buldum. Uslubunuz da bazi yerlerde cok guzel, bazi yerlerde ise gerekli
> olmadigi halde saldiri icerdigini dusunyorum.
>
> Oncelikle, siz de ayni sekilde davranmis, yazdiklarinizla yaptiklariniz
> arasinda celiski yaratmissiniz. Bu notu yazan benim ya da blog'da girdi
> yapan kisiyi taniyor musunuz, ne yaptigimiz, ozgur yazilim ve cozumler
> topluluklarina ne faydamiz (veya zararimiz) oldugu hakkinda fikriniz var mi
> da bunlari yazabiliyorsunuz? Ilginc...

Pardusla ilgili bolumlerin dışına çıktığı için bu listede cevap vermem
off-topic olacak.

Konuşan insanı uzun bir süredir çalışmalarından ve katkılarından
tanıdığım ve bunca ucuz eleştiri yapmasını yakıştıramadığım için
sanıyorum kızdım.

sitenin adresi ".com" diye eleştirmek ucuzluğuna düşülmemiş allahtan..

Sadece, Önemli olan "niyet" olduğu için, gerekirse, haksızlık yapmış
olduğum için özür dilerim.

Eğitim işinde para'nın hele dolar'ın herkesi sinirlendirdigi malum.
Sorun para değil, paranın getiridiği kir(lenme)..

O yuzden artık, MDA, ya da bir başka birisi, kolaylıkla yapılacağını
söylediği eOkul platformunun FREE olarak yapılması için elini taşın
altına koymak isterse, ben maaşımdan katkıda bulunmaya hazırım.

Tabii  Edu-Pardus GNU/Linux distrosu üzerinde çalışması ise onur olur..

> Guzel yazmissiniz, tamamen katiliyorum. Tabii bazen yazdiklarimizi arkamiza
> yaslanip tekrar okumamiz gerekiyor ki ne yazdigimizi iyi anlayalim.

O yuzden bu konuda son kez yazayım dedim..

Bekir SONAT, mailto:corlinux at gmail.com
Türkçe harfleri sorunsuz görüntüleyebilmek için UTF-8 kodlama ayarını yapabilir
veya Ulusal Dağıtımımız olan Pardus-Linux'u ~15 dakikada kurabilirsiniz.
Özgürlük için->http://www.pardus.org.tr