[Pardus-kullanicilari] ekran sorunu hala devam ediyor

hasan ışıkber hasanisikber at hotmail.com
6 Ara 2008 Cmt 08:47:27 EET

slm kolay gelsin arkadaşlar ben daha öncede yazmıştım notbookumda hala ekran çözünürlük sorunum devam ediyorxorg. conf dosyasında gerekli değişiklikleri yyapıp kaydettim ama sonuç hala aynı bu arada tasmada görüntü yöneticisiydi galiba orda bütün çözünürlükler mevcut seçiyorum parola giriyorum onaylıyorum sonuç aynı bilgisayarı kapatıp açıp tekrar deniyorum çözünürlükte değişiklik yok tasmadan kontrol edince ayarladığım çözünürlük oranı görünüyor masa üstünden sağ  tuşa basıp yapılandır bölümünden görüntü ayarında ise en fazla 800*600 var galiba sorunum bu bölümde burda bundan büyük bir seçenek yok bir arkadaş ekran kartını merak etmişti  ekran kartım "SİS  mirage 3 grafik" xp de donanımdan baktım. bir çözüm yolu bilen vara söylesin şimdiden teşekkür ediyorum....
Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/