[Pardus-kullanicilari] virtualbox a nasıloluyor

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
6 Ara 2008 Cmt 02:10:31 EET

bilgili bülend wrote:
> normal harddiske kuramadım pclinux virtualbox ile nasıl kuruluyor.
> normal diske kurmaya kalktığımda boşluk dolma ekranının 4 te biri dolup
> donuyor. 2007 sürümü iyi calışıyordu ondan sonraki tüm kararlı veya
> kararsız sürümlerde aynı problem oldu normal kuramadıım virtualbox ile
> nasıl kuruluyor. daha mı fazla özellik katıyor virtulbox bilgisaayra  ??

O boşluk dolma ekranı dediğiniz kurulum daha başlamadanki turuncu
arkaplan üzerine, ekranın altında ince bir beyaz çizginin dolması mı,
yoksa kurulum başladıktan sonra paketlerin kurulduğu, üzerinde kurulumun
% kaçının tamamlandığı yazılı olan dolma mı?

Eğer ilkiyse, boşluk dolma ekranı gelip, dolmaya başladığı anda Escape'e
basın, siyah bir ekran gelecek, donana kadar bekleyin, ve ekrandaki
yazıları buraya gönderin.

--

Ozan Çağlayan