[Pardus-kullanicilari] jboss sunucu sorunu - tekir

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
3 Ara 2008 Çar 21:49:51 EET

03 Aralık 2008 Çarşamba 16:42 tarihinde Gökhan Yurdusev
<gyurdusev at gmail.com> yazdı:
> Bu arada, konsoldan jboss4 ü başlatıyorum, çalışlıyor görünüyor 10 sn
> kadar..sonra bir daha status aldığım zaman çalışmıyor görünüyor...lafın
> kısası 10 sn çalıştırabiliyorum sonra tekrar stop. Bir yerlerde log olmalı
> ama nerde...

JBoss'u konsoldan başlattıktan sonra makinenizin performansına göre
1-3dk içinde durdurmaya çalışırsanız henüz başlamadığı için öyle bir
hata geliyor. Fakat başlamaması bir sorun tabiki. Loglar
/var/log/jboss4 altında. Bu dizinin içindeki boot.log ve server.log
dosyalarını bana özel olarak gönderebilir misiniz?

--
Ekrem SEREN
UYGUN Teknoloji Bilişim Hiz.Tic.Ltd.Şti.