[Pardus-kullanicilari] virtualbox; açılış yöneticisi çomar hatası?

bilgili bülend bilgili.beyto at gmail.com
3 Ara 2008 Çar 12:12:56 EET

vietualbox en son sürümünü kurdum önceleri hata veriyordu düzelttim win
kurdum kullanımaya başladım birkaç gün sonra hata vermeden açılıyor birkac
saniye sonra donuyor hiç bir işem yapılamıyor.nasıl düzeltebilirim.

gibi hata sonucu açılış yöneticisi de çomar hatası verince  kdesu
kate/boot/grub/menu.lst  komutu verdim o da açolmıyor.grup menuye başka
işletim sistemi bağlamaya çalışmıştım ondan mı kaynaklan dı acaba?