[Pardus-kullanicilari] Pardus ile 2003 Server Dosya Paylaşımı

TEAkolik teakolik at gmail.com
2 Ara 2008 Sal 10:51:29 EET

Sıkıntıda burada zaten :) Win 2003 Server her bağlantıda şifre soruyor şifre
eğer user yetkisi ise kabul etmiyor. Administrator yetkisi ise kabul
ediyor..

Sorun : Pardus Clientler 2003 Server paylaşım klasörüne bağlanırken şifre
soruyor ve malesef ki şifre yanlış mış gibi tekrarlıyor. Eğer administrator
yetkisine sahip bir kullanıcı ise 2003 server'e bağlanıyor. Değilse
bağlanmıyor.

02 Aralık 2008 Salı 09:15 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <