[Pardus-kullanicilari] Pardus ile 2003 Server Dosya Paylaşımı

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
2 Ara 2008 Sal 09:15:58 EET

Selamlar,
Ben bunun tam tersini yapmıştım... PDC olarak çalışan Linux (samba)
domain'e Pardus ile rahatlıkla bağlanabilmiştim. Sadece paylaşımları ilk
kullanımda kullanıcı ve şifre soruyor. Onu kaydet dediğinizde bir daha
sormuyordu. Ama win-2003 ne yapar, ne yapmaz bilemem...

Kolay gelsin,
Mucip:)

Hasan Alp iNAN yazmış: