[Pardus-kullanicilari] mac ayarları

seval unver svlunver at gmail.com
1 Ara 2008 Pzt 21:06:44 EET

merhaba,

İki tane laptobumuz var. Birinde windows, birinde pardus kurulu. Biraz önce
windowsta kurulu AirTies programından wireless'ımızın ayarlarına girip, mac
filtresini etkinleştirdim. Hem windows olan, hem de pardus olan
bilgisayarımın mac adreslerini ekledim ve sadece ikisine izin verilsin yapıp
kaydettim.

Daha sonra windowsdan hemen girebildim wireless'a. Pardus'da ise internete
bağlandı görünüyor fakat firefox hiç bir siteye giremiyor. Daha sonra Mac
filtrelemeyi kapattım normal bir şekilde gitmeye başladı internete. Pardus
olan bilgisayarımla mac filtresi etkin iken de internete girmek istiyorum.

Nasıl bir ayar yapmam gerekiyor?
herkese kolay gelsin.
seval ünver