[Pardus-kullanicilari] video formatı değiştirmek

Osman KARAGÖZ osmank3 at gmail.com
1 Ara 2008 Pzt 20:45:50 EET

ben bana illede windows kur deyip ses ve video dönüştürücüde kur diyen
arkadaşlara SUPER(c) converter diye bir program kuruyorum. O programda
bizim kullandığımız ffmpeg'i kullanıyor ama o programdaki arayüze
sahip bir çevirici görmüş değilim linux üzerinde. Keşke olsa...

01.12.2008 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış:

--
BayOK