[Pardus-kullanicilari] Pardus ile 2003 Server Dosya Paylaşımı

Hasan Alp iNAN hasan at trlinux.org
1 Ara 2008 Pzt 18:17:23 EET

Yapmak istediğiniz iş için önerim Openfiler NAS sunucuyu kullanmanız. Pardus
raid desteğine sahip değil. Kişilerin dosyalarını tek bir disk üzerinde
donanım korumasız muhafaza etmek doğu bir hareket olmayacaktır. Openfiler
Active Directory ve NT4-style Domain (RPC) ile çalışmakta. Bu özelliğini hiç
kullanma imkanım olmadı ama sorunsuz çalışacağını düşünüyorum. Kurumsal
alanda şu an bu yazılımı kullanmaktayım ve oldukça da  memnunum. Bence
inceleyip bir deneyin derim. Openfiler'ın ne olduğunu merak ediyorsanız
lütfen aşağıdaki linke tıklayınız.

Yaptığım inceleme ve kurulum: http://trlinux.org/?p=291

Openfiler'ın sitesi : http://www.openfiler.com/

İyi çalışmalar.