[Pardus-kullanicilari] Pardus ile 2003 Server Dosya Paylaşımı

TEAkolik teakolik at gmail.com
1 Ara 2008 Pzt 17:04:59 EET

Merhabalar ....

  Şirketteki PC leri Pardus'a  geçirdim. 2003 server'e uzak masaüstü ile
bağlanıyorlar. Ayrıca 2003 Serverde Paylaşım klasörüne erişmekteler..

Clientler XP iken açılmış mevcut kullanıcılar ile 2003 serverde user olarak
hesaplarına bağlanıyor ve paylaşım klasörüne erişiyorlardı.

Şimdi Pardus kurduk ve aynı kullanıcı adı ve şifresiyle Aynı paylaşım
klasörüne ulaşamıyorlar..!

Denedim sadece 2003 server'de Administrator olarak tanımladığım kullanıcılar
paylaşım klasörüne ulaşabilmekte..

Bu sorunu acaba paylaşım klasörüne Everyone olarak izin mi vererek
aşabilirim ?  Everyone vermek istemiyorum çünkü herkezin klasörü ayrı...

--
http://www.teakolik.com