[Pardus-kullanicilari] HDD bölümü değiştirmek

Yahya Abdulkadir ERTURAN pardus at uttegae.com
1 Ara 2008 Pzt 07:53:13 EET

On Monday 01 December 2008 07:00:04 Recep Oğuz wrote:
> yahya bey bana çok şey istiyormuşsunuz gibi geldi

Bir sorun ama neden diye :) benim ethernet kartımı algılaması için
Windows'tayken donanım'dan ethernet kartının özelliklerine girip WakeUp on
Reboot enabled demem gerekti. Şu anda Pardus'ta bağlantım var. Onun için hiç
bir şey değiştirmeden yapmak istiyorum :) Yanıt için teşekkürler.

--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, AMIEx/AFIEx USA
International Trade Executive

Mobile: +90 (544) 658-3787
Voice :  +1 (651) 780-7897
im    : erturanya[at]msn[dot]com