[Pardus-kullanicilari] PKD Üye Almaya Başlamış

fethi naci fethinaci at gmail.com
28 Ağu 2008 Per 23:44:17 EEST

28 Ağustos 2008 Perşembe 22:01 tarihinde Osman Yarguzel <
osmanyarguzel at gmail.com> yazdı:

> [...]
> hayatlarında Pardus bile kullandıklarından emin değilim)
> görürsünüz..Maden Pardus'a destek olacaksınız, okul öncesi öğretmeni,
> sanatçı dediğiniz kişiler (ne sanatçısı ise?) veya Tıbbi mümmessil mesleğine
> sahip insanlarla mı bu işi yapacaksınız..Ne yapacaksınız bu insanlara Python
> betikleri mi yazdıracaksınız
> Program arayüzü mü tasarlatacaksınız?
>
> Bırakın şu inadı, bu e-posta grubuna ne zaman bir mesaj atsanız hep fitne
> fesat çıkarıp
> ortalığı karıştırıyorsunuz..
>
> Madem Pardus'u çok seviyorsunuz, oturun işe yarar bir şeyler yapın..Lütfen

Pardus ekibi pardus yapsın.kullanıcılarının yakasını da ekibide bıraksın
sizde.madem kuralları uygulayacaksınız ister gönüllü ister asker farketmez
uygulayın.Ancak bu listeyi herkes okuyor ve komik duruma düştüğünüzü ali ile
erkan (hacıvat karagözü ) anlamayan kalmadı. Bunuda siz görün.Görmek istemek
gerekir tabi...