[Pardus-kullanicilari] PKD Üye Almaya Baþlamýþ

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
28 Aðu 2008 Per 22:01:34 EEST

Bu PKD derneğinin http://www.pkd.org.tr/tuzuk/    sitesinde tüzüklerine
bakarsanız,
kurucularının nasıl zorlama ile apar topar seçildiğini, (bir çoğunun
hayatlarında Pardus bile kullandıklarından emin değilim)
görürsünüz..Maden Pardus'a destek olacaksınız, okul öncesi öğretmeni,
sanatçı dediğiniz kişiler (ne sanatçısı ise?) veya Tıbbi mümmessil mesleğine
sahip insanlarla mı bu işi yapacaksınız..Ne yapacaksınız bu insanlara Python
betikleri mi yazdıracaksınız
Program arayüzü mü tasarlatacaksınız?

Bırakın şu inadı, bu e-posta grubuna ne zaman bir mesaj atsanız hep fitne
fesat çıkarıp
ortalığı karıştırıyorsunuz..

Madem Pardus'u çok seviyorsunuz, oturun işe yarar bir şeyler yapın..Lütfen
yeter, bırakın artık şu Pardus ekibinin ve kullanıcılarının yakasını..

Osman YARGÃœZEL

28 AÄŸustos 2008 PerÅŸembe 14:56 tarihinde Ceyhun GanioÄŸlu