[Pardus-kullanicilari] Rainlendar Programı

celal ŞAVUR celal at csavur.com
25 Ağu 2008 Pzt 10:35:15 EEST

selam ;

programı indirdim baktımda kurmana gerek yok zaten derlenmiş olarak
indiriliyor.

programı çalıştırmak için sadece

konsolda dizine gidip .

./rainlendar2

yazmak ve program çalışıyor.

herzaman çalışması için fstab dosyasasına yukarıdaki komutu eklemek gerekir.

onun nasıl yapıldığını tam olarak bilmiyorum.

bu arada senin bilgisyar çift çekirdek ise çalışmaya bilir.

25 Ağustos 2008 Pazartesi 09:58 tarihinde Serhan Cosar <

\\\\/////
/ _ _ \

celal ŞAVUR

E-MAİL: c.savur at gmail.com