[Pardus-kullanicilari] Rainlendar Programı

Serhan Cosar serhancosar at su.sabanciuniv.edu
25 Ağu 2008 Pzt 09:58:17 EEST

Merhabalar,

Listede arattım ama bulamadım bu konuyla ilgili bir ileti. Daha önce
yazıldıysa kusura bakmayın. "Rainlendar" programını kurmaya çalışıyorum.
Programı kendi sitesinden indirdim. Açılan "tar" dosyasında
çalıştırılabilir "rainlendar2" dosyası şöyle bir hata veriyor:

/lib/libc.so.6: version `GLIBC_2.4' not found (required by ./rainlendar2)

Karşılaşan ya da bilgisi olan var mı? Bir de bu program depoda yok.
Çalışmamasından dolayı depoya konmadı?

Teşekkürler