[Pardus-kullanicilari] Pardus Linux.com'da

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
20 Aðu 2008 Çar 14:19:03 EEST

bu ifade yanlış anlamalara çok açık bir ifade, yani Pardusumuzun bağımsız bir dağıtım olmasına şüphe düşürecek bir ifade. Ki Fatih beyin birkac saat önce yaptığı açıklamaya da pek uymuyor gibi gözüküyor. Pardusumuz gentoo nun geliştirilmesinden oluşmuş bir dağıtım değil, ilk başta destek alınmış birinci sürümden sonra alınan destek bırakılmış (yerlerine tamamen yeni Pardus yapısı getirilmiş) bağımsız bir sürümdür.gentoo nun başta yaptığı katkı sadece tecrübe noktasında kalmıştır. En iyisi Pardusumuzun bağımsız bir dağıtım olduğunun resmi sitede belirtilmesi ve de wiki de sadece geçmişte gentoo dan tecrübe noktasında istifade edilip (ille de bahsedilecekse), sonradan hiçbir alakasının kalmadığının belirtilmesidir.