[Pardus-kullanicilari] Pardus Linux.com'da

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
20 Aðu 2008 Çar 13:28:07 EEST

galiba bu gibi sitelerin bilgileri birinci ağızdan hemen düzeltilse iyi olacak. wiki deki belirtilen bilginin de düzeltilmesi şart. yoksa bu gidişle insanlar arasında yanlış bir kanaat uyanacak. Pardusumuz bağımsız bir dağıtımdır. insanlarımız -ne yazık ki- bizim insanlarımızdan böyle bir başarı beklemediklerinden hemen bir başka dağıtıma dayanma haberlerini kabul etmektedirler..bir önlem de Pardusumuzun sitesine kocamaaaan bir şekilde bağımsız bir dağıtım olduğunu yazmaktır.lütfen bu fikri geliştiriciler gözönüne alırsa sevinirim.