[Pardus-kullanicilari] Pardus Linux.com'da

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
20 Ağu 2008 Çar 13:04:05 EEST

20 Ağu 2008 Çar tarihinde, Aydın ŞEN şunları yazmıştı:
> Pardus geliştirilirken Gentoo kuluçka dağıtım olarak seçilmiştir.
> Benzerlikleri de vardır farklılıkları da.

Pardus'un ilk yıllarında geliştiriciler birlikte çalışmayı kollaylaştırmak
için ortak bir dağıtım üzerinde çalışmayı tercih ettiler. Pardus'un kendi
araçları (PiSi, Çomar, YALI vs.) hazırlanıncaya kadar bazı Gentoo
teknolojileri kullanıldı; ancak Pardus'un ilk sürümleri de dahil olmak üzere
Gentoo taban olarak kullanılmamıştır.

Benzerlik ve farklılık tüm dağıtımlar arasında söz konusu zaten. Sonuçta hepsi
birer Linux dağıtımı ve freedesktop gibi oluşumlar ile birlikte çalışmayı
kolaylaştımak istiyorlar.