[Pardus-kullanicilari] Picasa

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
13 Ağu 2008 Çar 17:27:04 EEST

12 Ağu 2008 Sal tarihinde, yusuf arla şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Wine ile ilgili bir sorunvar sanıyorum bendede exe dosyaları çift tık
> açmıyordu *Tasma>Masaüstü Seçenekler>Dosya ilişkileri * burada ekle ile
> *.exe  yi* uygulama tercih sırasındanda *wine yi secip*
> *sorun halloluyor artık cift tık exe çalışıyor.

Wine'ın bu şekilde (çift tıklama ile uygulamaların çalışması) kullanılmasını
tavsiye etmediğimiz için bu özelliği pakette kaldırıyoruz. Tavsiye
etmememizin birkaç sebebi var. Bunlardan ikisi:

* Bazı e-posta vs. ile gelen virüslerin ya da kötü amaçlı programların
otomatik çalıştırılmasına neden olabilmesi,

* Pardus/Linux ile yeni tanışan birinin Pardus'un Windows uygulamalarını
çalıştırmakla sorumlu tutulamayacağını, bunun Linux üzerinde çalışmanın doğal
bir şekli olmadığını daha kolay anlaması.

Sağ tıkladığınızda gördüğünüz "Wine ile aç" seçeneği herhangi bir mimetype
kullanmıyor. Bu yüzden güvenlik açısından biraz daha güvenli.