[Pardus-kullanicilari] Picasa

yusuf arla yusuf.arla at gmail.com
12 Ağu 2008 Sal 10:06:46 EEST

Merhaba,

Wine ile ilgili bir sorunvar sanıyorum bendede exe dosyaları çift tık
açmıyordu *Tasma>Masaüstü Seçenekler>Dosya ilişkileri * burada ekle ile
*.exe  yi* uygulama tercih sırasındanda *wine yi secip*
*sorun halloluyor artık cift tık exe çalışıyor.

09 Ağustos 2008 Cumartesi 22:50 tarihinde Süleyman Bostancı <