[Pardus-kullanicilari] Akbank ve firefox

Server Acim sacim at kde.org.tr
12 Aðu 2008 Sal 00:43:02 EEST

Monday 11 August 2008 Tarihinde 23:20:13 yazmıştı:

> Konu hata değil, Microsoft'un kendi tarayıcılarına ve geliştirme araçlarına
> koyduğu standart dışı yorumlama mekanizmaları. Bu mekanizmaların kaynak
> kodu açık olsa bir nebze düzeltme yapılma imkanı olurdu ki açık olsa bile
> yapılması gereken standart dışını da kapsamak değil, standarda bağlı
> kalmaktır.
>
> Web tasarımcıları sitelerinin öncelikle Firefox üzerinde standarda
> uyumluluğunu test ettikten sonra Internet Explorer'ın bunu yanlış
> algılamalarını görüp o ana kadar yazdıklarından daha çok vakti IE uyumlu
> [...]

Sevgili Dostlar,
NTV'nin Web sayfasını, http://validator.w3.org/ sitesinden denetlediğimde 328
hata, 68 uyarı verdi. İnanmıyorsanız aşağıdaki linke bakınız:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.ntvmsnbc.com%2Fnews%2Fdefault.asp&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0&user-agent=W3C_Validator%2F1.591

Artık buna "kim" dur diyecek? Bilemiyorum. Bu konu gerçekten sıkıntı vermeye
başladı bence.

Saygı ve sevgilerimle.

--
Server ACÄ°M