[Pardus-kullanicilari] Compiler sorunu

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
7 Aðu 2008 Per 20:45:07 EEST

Sevgili Eren Türkay,

Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim.

Haklısınız son bir gayretle, ne eksik, ne eksik derken depoda kernel-headers
i buldum,  yükledim ve sorun çözüldü. Artık compile komutunda sorun
yaşamıyorum. Maalesef, sizin iletinizi sürücüyü compile ettikten sonra
gördüm yani --prefix=/usr eklentisini yazmadan compile ettim.

Alsa sürücülerinin dışardan kurma hakkındaki korkularınız eminim yerindedir
ve de emin olun ki ne yaptığım hakkında hiç bir fikrim yok ama öyle bir
durumdayım ki bu saatten sonra 3-4 kere daha pardus2008 kurulumu hiç de uzak
gelmiyor bana.

Bu yaptığım hareketleri ses kartımı kullanan diğer kullanıcıların
paylaşımlarından kopyalayarak yapıyorum. Umarım Pardus Ubuntu ile  aynı
tepkileri verir. Sonucu yine burda paylaşacağım.

Ses alamamamın sebebinin kmix olduğunu hiç sanmıyorum zira E-MU 1616m PCI
profesyonel bir kart ve de çok komplike ayarları var. En azından ayarları
yapmasını bildiğim için suçu Kmix'e atamıyorum. Zaten kart center, subwoofer
gibi seçenekler içermiyor daha çok müzik produksiyonu için ayarlar var.
Digital ve analog giriş çıkışlar, mikrofon girişleri  etc...

Birazdan diğer paketleri de compile edip sonucu alacağım(umarım).

Tekrar çok teşekkürler...

Gökhan