[Pardus-kullanicilari] Compiler sorunu

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
7 Ağu 2008 Per 17:17:14 EEST

On 07 Aug 2008 Thu 17:11:02 Gökhan Yurdusev wrote:
> Bu da CC ile ilgili önüme geleni yükledikten sonra oldu.

"kernel-headers" paketini kurmanız sorunu çözmeli. Kernel başlık dosyalarını
bulamadığı için hata veriyor. Kurup sonucu bildirir misiniz? Bu arada
configure parametrelerinizde eksiklik var, --prefix=/usr da ekleyin,
eklemediğiniz taktirde /usr/local/ altına kuracaktır.

./configure --prefix=/usr --with-cards=emu10k1 --with-sequencer=yes

Ancak şu aklınızda bulunsun ki alsa sürücülerini dışarıdan kurarak hiç ses
alamayabilirsiniz. Umarım bu konuda ne yaptığınızı bilerek hareket
ediyorsunuzdur :)

Ek olarak, kullandığınız kartta "emu10k" çipi var, bu benim masaüstü
bilgisayarımda kullandığım ekran kartının çipi ve dağıtım ile gelen alsa
sürüleri ile hiçbir problemi yok. Ses alamamanızın nedeni kmix'den "center,
right, left, subwoofer" hoparlorlerin sesini açmamanız olabilir mi?