[Pardus-kullanicilari] Webcam internet bağlantısından sonra çalışmıyor.

görkem öztekin tgoztekin at gmail.com
7 Ağu 2008 Per 15:13:53 EEST

Merhabalar;
A4 tech pk 636 ma mikrofonlu webcamim var. Windowsta sorunsuz çalışıyor.
Pardusta internete bağlı değilken camstream ve wxcam hatta skypeda sorunsuz
çalışıyor. Ancak Onixon 100u usb modemimle eciadsl-start komutuyla internete
bağlandıktan sonra bu programlarla açmaya çalıştığımda görüntü alamıyorum ve
kameranın ışığı ,sanki başka bir program kullanıyormuş gibi sürekli yanar
konuma geçiyor.
Pisideki tüm driver paketleri yüklü ama halen bi çözüm bulamadım. Pardus
kullanarak skypeta görüntülü sohbet edebilmeme yardım ederseniz sevinirim.