[Pardus-kullanicilari] Pardus da windows domain baglantisi ve ntfs sorunu

Kagan Baltacioglu enkahraman at live.com
7 Ağu 2008 Per 14:47:27 EEST

Kurumumuzda windows 2000 domain mevcuttur. Tum pc'lere statik ip tanimlanmaktadir. Bir pc'ye Pardus 2008 kurdum. ip yapilandirmalarini yaptim. Sorunsuz sekilde internet cikisi yapabilmektedir. Samba paylari ile domain'i gorebilmekteyim. Buradan sistemdeki bilgisayarlara ve buradan da share edilmis folder'lar listelenebilmekte. Gelelim sorunuma bu folder'lara girmek istedigimde gelen sifre ekranina (Domain kullanicisi, Domain admini, Baglanilan pc'nin Administrator'u) girilen hic bir kisiyi kabul etmemektedir. User name kismina ( Domain\User ) seklinde yazmayi da denedim.

Sonrasinda pardus kurulu diskin bir kismini ntfs formatladim. Sistem altindan bu partition gorulebilmekte ama herhangi bir islem yapmak istedigimde (en basitinden bir folder acmak gibi) "org.freedesktop.hal.store.mount-fixed auth_admin_keep_always <-- (action,result)" seklinde bir hata mesaji veriyor.

Konu hakkında bilgisi olan arkadaslar yardimci olabilirse sevinirim. Simdiden tesekkurler.
Kagan Baltacioglu
Discover the new Windows Vista