[Pardus-kullanicilari] Sayın Erkan Tekman'ın Distrowatch Hamlesi

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
6 Ağu 2008 Çar 10:27:44 EEST

konuşulanlar hakkında yorum yapmak istemiyorum, tek diyeceğim şudur:
"sayenizde ben ve çevremdeki en az 10 kişi Pardus'u bilgisayarlarından
kaldırıp farklı bir dağıtıma geçmiş bulunmaktadır. Pardus için yazmaya
çalıştığımız ufak çaplı projelere de belirsiz bir zamana kadar ara
verilmiştir."

hepinize çok teşekkür ederim.

06 Ağustos 2008 Çarşamba 10:13 tarihinde What you get is Not what you see <