[Pardus-kullanicilari] Pardüs 2008 Tekir Muhasebe yazılımı

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
6 Ağu 2008 Çar 09:45:13 EEST

06.08.2008 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış:
>  Selamlar,
>  Dün akşam PİSİ'den Tekir'i kurdum. Servisleri incelediğimde Apache'nin
> kurulmamış olduğunu farkettim. PİSİ'den onu da kurdum. Jboss ile Apache'yi
> çalıştırdım. Uzun bir süre beklemem rağmen Firefox'da localhost/tekir
> yazdığımda "404 sayfa bulunamadı" hatası veriyor.
>
>  Apache'yi Tekir'den sonra kurmamdan dolayı mı hata oluşuyor? Nedir çözümü?

Pardus > Programlar > Ofis > Tekir Ticari Otomasyon yolu ile
çalıştırırsanız çalışacaktır.

Tekir için Apache'ye ihtiyaç yok. Adresi olarak
http://localhost:8080/tekir ile ulaşabilirsiniz. Ağ'da yayın yapacak
ve çok sayıda makine üzerinden kullanacaksanız, o zaman Apache ile
beraber Tomcat Connectors (mod_jk)'yı da kurmanız ve JBoss ile
Apache'yi bağlamanız gerek. Tomcat Connectors'un paketi 2008'de mevcut
değil henüz.

--
Ekrem SEREN
UYGUN Teknoloji Bilişim Hiz.Tic.Ltd.Şti.