[Pardus-kullanicilari] Pardüs 2008 Tekir Muhasebe yazılımı

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
6 Ağu 2008 Çar 09:22:23 EEST

Selamlar,
Dün akşam PİSİ'den Tekir'i kurdum. Servisleri incelediğimde Apache'nin
kurulmamış olduğunu farkettim. PİSİ'den onu da kurdum. Jboss ile
Apache'yi çalıştırdım. Uzun bir süre beklemem rağmen Firefox'da
localhost/tekir yazdığımda "404 sayfa bulunamadı" hatası veriyor.

Apache'yi Tekir'den sonra kurmamdan dolayı mı hata oluşuyor? Nedir çözümü?

--
Kolay gelsin,
Mucip:)

Hakan Uygun yazmış: