[Pardus-kullanicilari] Sayýn Erkan Tekman'ýn Distrowatch Hamlesi

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
5 Aðu 2008 Sal 21:26:19 EEST

05 Ağustos 2008 Salı 16:21 tarihinde Burak Sezer <bburaksezer at gmail.com>yazdı:

> Bir avuç geliştirici ve acemilerle yola devam
> ediyorsunuz. Öİ forumunda ve kullanıcı listesindeki mesajların bilgi
> seviyesine bakınca çok net görülüyor bu. Oysa ki çok başka şeyler
> olabilirdi...

Ya evet... Bir avuç  geliştirici ve "acemi"yle ortada kaldık. Ne
yapacağımızı bilemiyor, TÜBİTAK UEKAE geleceğe endişeyle bakıyor...

"Bir avuç geliştirici ve acemilerden" sanırım kastınız; Ekin Meroğlu, Onur
Küçük, Çağlar Onur, Faik Uygur, Bahadır Kandemir, Ozan Çağlayan, Pınar
Yanardağ, Gökçen Çağlayan, A. Murat Eren, Eren Türkay, Kenan Pelit, Fatih
Aşıcı, Selim Ok ve
buradaki<http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Geli%C5%9Ftiriciler>ve adını
anmadığım sayısız geliştirici arkadaşımız olsa gerek...

OrtadoÄŸu ya da Balkanlar demiyorum; Avrupa'da bu kadar kaliteli bir
geliştirici kitlesine sahip beş dağıtım adı verebilir misiniz?

Acemilerden acaba, sayısı her geçen gün hızla artan katkıcılarımızı
kastediyor olamazsınız değil mi? Çok kısa bir süre içinde
Özgürlükİçin.com<http://xn--in-3ia.com>ve PardusWiki içinde 2.300.000
karakterlik bir dokümantasyon çalışmasına
imza atan insanlardı bunlar... KDE çevirileri geçtiğimiz günlerde bu
katkıcılarımız sayesinde yüzde 85 seviyelerine ulaştı, ama eminim bu haberi
de görmediniz...

Acemilerden kastınız yoksa, Pardus ofisini projeleriyle şenlendiren, 28 genç
stajyerimize mi yoksa? Bu genç insanların bu hafta üçüyle yakından tanıştım.
Ne yalan söyleyeyim, pek de acemiye benzemiyorlardı... Birisi Python ile
Yeni Fikirler arayüzümüzü yazıyordu, diğeri üç boyutlu animasyonlar
hazırlıyor, diğeri ise Linux dünyasının önemli bir eksiği olan parmak izi
okuyucusu yazılımını tamamlıyordu. Türkiye'nin en seçkin üniversitelerinden
gelen, pırıl pırıl çocuklar hepsi...

Evet, evet... Bu dağıtım, bir avuç geliştirici ve aceminin eline kalmış
olmalı!

Siz ya çok şaşırmışsınız ya da artık öfkeyle ne kadar saçmaladığınızın
farkında değilsiniz...