[Pardus-kullanicilari] Sayın Erkan Tekman'ın Distrowatch Hamlesi

Burak Sezer bburaksezer at gmail.com
5 Ağu 2008 Sal 16:21:51 EEST

Ali Işıngör wrote:

> 05 Ağustos 2008 Salı 15:55 tarihinde Burak Sezer
> <bburaksezer at gmail.com <mailto:bburaksezer at gmail.com>> yazdı:
>

>     Yönetici sorumluğunu bende en az sizin kadar biliyorum Akın bey.
>     Karşıdaki kişinin kim ve ne olduğunu bilmeden böyle bir cümle kurmanız
>     en kibar ifadeyle saygısızlıktır. Bir sonraki mesajımda bu konunun
>     tartışılması gereken yeri göstermenizi rica etmiştim. Bu illa bu
>     listede
>     konuşalım manasında değil, nerde uygunsa orada konuşalım anlamında
>     idi.
> [...]
İşte klasik bir Ali Işıngör mesajı... Adınızı yazmasanız bile usluptan
anlarım.  Sizler sorunları konuşarak aşmak yerine sorunların devam
etmesini istiyorsunuz. Konuşup anlaşıp çözmek isteyenlere ise böyle
mesajlarla saldırıyorsunuz... Tutumlarınızı gözden geçirmenizi tavsiye
ederim. Olaylara tarafsız bir gözle dışardan bakmaya çalışın. Yönetimin
politikaları yüzünden Linux'u bilen, Pardus'a katkıda bulunabilecek
insanları soğuttunuz. Bir avuç geliştirici ve acemilerle yola devam
ediyorsunuz. Öİ forumunda ve kullanıcı listesindeki mesajların bilgi
seviyesine bakınca çok net görülüyor bu. Oysa ki çok başka şeyler
olabilirdi...

Bu, e-posta listesine attığım son mesajdır. Sizler keyfi tutumunuz
yüzünden beni bu listeden çıkarmadan ben ayrılıyorum.
İyi günler...