[Pardus-kullanicilari] Sayın Erkan Tekman'ın Distrowatch Hamlesi

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
5 Ağu 2008 Sal 16:21:20 EEST

Tuesday 05 August 2008 Tarihinde 15:55:33 yazmıştı:

> Yönetici sorumluğunu bende en az sizin kadar biliyorum Akın bey.

Bunu bize de gösterirseniz memnun oluruz. Konu ile ilgili kararını verdikten
sonra listenin yöneticisine hemen tepki vermeye çalışmak içselleştirdiğiniz
bu bilginin dışarı doğru pek yansımadığı izlenimini doğurdu bende.

> Karşıdaki kişinin kim ve ne olduğunu bilmeden böyle bir cümle kurmanız
> en kibar ifadeyle saygısızlıktır.

Kimseye ama özellikle size saygısızlık ettiğimi düşünmüyorum.

> Bir sonraki mesajımda bu konunun
> tartışılması gereken yeri göstermenizi rica etmiştim.
> Bu illa bu listede
> konuşalım manasında değil, nerde uygunsa orada konuşalım anlamında idi.

Bildiğiniz gibi, konunun tarafı olabilecek herkesin e-posta adresi, attıkları
mesajlardan alınabiliyor. Madem konunun bu kadar tartışılmasını arzu
ediyorsunuz, bir e-posta yazın. İlgili olduğunu düşündüğünüz herkesi CC
listesine ekleyin ve bu e-postayı onlara özel olarak gönderin.

Muhatap aldığınız kişiler e-postanıza cevap vermeyi ve bu konuda konuşmayı
uygun buldukları takdirde bu liste kullanıcılarının _ki yaklaşık 3000 kişi
olması lazım_ çok büyük bir kısmının ilgilenmediği ve çoğu kişisel laf
dokundurmalar şekline dönüşen bir e-posta dalı ilgisi olmayan bir listede yer
almaz ve siz de aradığınız cevaplara ulaşma yolunda bir mantıklı adım atmış
olursunuz.

> Fakat siz ve arkadaşlarınızın mantığı ile mücadele etmeye benim
> sinirlerim dayanmaz.

Kimse kimseyle mücadele etmiyor. En azından benim penceremden baktığımda ben
sizle ya da bir başkası ile mücadele etmiyorum. Bu listede siz de ben de
sadece kullanıcıyız ve benim aynı zamanda Özgürlükİçin yürütücülerinden biri
olmam bu listede sizinle birebir konuşurken içinde olduğum projeye hiç
haketmediği şekilde saldırmanıza neden olmamalı. Yukarıda ben ne içinde
olduğum proje adına konuştum ne de bu proje tartışılıyor. O yüzden "hah dur
bunu bulmuşken ilgisi olmayan ama içimde kalan iki çift lafı da söyleyeyim"
yaklaşımı ile Özgürlükİçin'e haketmediği dokundurmalarda bulunmanızı
anlamadığımı söylemek isterim.

>Özgürlük İçin adı altında tekelci bir zihniyetle
> hareket eden insanlarla tartışma olanağım bulunmuyor.

E-postamın bu kısmını Akın Ömeroğlu olarak değil Özgürlükİçin Yürütücülerinden
biri olarak söylüyorum. Biz ilk günden beri her katkıyı şeffaf bir yapıda
kabul etmeye çalıştık. Kafaları kumdan çıkarıp son bir yıllık liste arşivini
okumak çok uzun sürmeyecektir. Her şeyi topluluğumuzla ve onların aldığı
kararlarla yürütmeye çalışırken ezbere konuşarak laf söylemeniz bizden çok bu
projeyi ayakta tutan ve yürütmeye çalışan insanlara yapılan bir -en kibar
ifadesi ile pek tabi- saygısızlıktır.

İyi günler...

--
Akın Ömeroğlu