[Pardus-kullanicilari] Irc loglarý (Loglar tutulsunmu, tutulmasýnmý , neden olsun neden olmasýn ) tartýþmasý

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
5 Aðu 2008 Sal 13:23:30 EEST

On Tuesday 05 August 2008 13:03:31 selim ok wrote:
> Sorun; o belgeleri kim yazacak? Teşvik etmek güzel ama, teşvik bu şekilde
> olmaz. :) O 5 kişinin içinde olduğumu varsayalım,ben kendi adıma belirli
> sebeplerden dolayı wikiye yazamıyorum çözümü, diğer 4 kişi de benzer
> durumda. Fena mı olur birileri öyle yada böyle irc kayıtlarından çözüm
> bulsa.
İtiraz ettiğimiz nokta şu; irclogs.ubuntu.com'un *bir kısmı* 285MB, 2004-2008
arası kayıtlar mevcut, 284MB varsayıp 4'e bölelim etti 71MB, hadi aylık ne
kadar ediyormuş diye 12'ye bölelim etti 5MB. Bu 5MB tamamen düz yazıdan
oluşuyor ve kullanıcının arama yapacağı 48 * 5MB'lık bir veri yığını önünde
dağ gibi duruyor, işin içinden hangi arama motoruyla çıkacaksınız? Kaldı ki
kelime bazlı aradığınız için arama sonuçları tatminkar olmayacaktır ;)