[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulum

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
5 Ağu 2008 Sal 10:25:14 EEST

Taner Bey merhaba,
Bende Asus P4P8X SE marka ve model anakart var. Marvell Gigabit Ethernet bağdaştırıcısı onboard. Windows kullanırken Vista kurunca makineye açılışta kilitlenmeye başladı. Sorun Marvell'di. IP adresi alamıyordu. Vista sürücülerle uyumsuz diye düşünüp XP'yi geri kurdum. O da kilitlendi. Bilumum işletim sisteminde (WinME, Pardus2007.2 ve 3, Mandriva Linux, hatta CD'den çalışan Pardus ve WinXP) hepsinde kilitlenmeye sebep oldu. Çare olaraksa BIOS'tan marvelli kapatıp bir ADMTech PCI ethernet bağdaştırıcısı aldım. Formlarda Marvell bağdaştırıcılarının bu tip arızalar yaptıklarını öğrendim. Benim gibi eski tip bir anakartınız varsa, probleminiz anakart kaynaklı olabilir.
Kolay gelsin.

Message: 3