[Pardus-kullanicilari] Irc loglarý (Loglar tutulsunmu, tutulmasýnmý , neden olsun neden olmasýn ) tartýþmasý

kanyukuk mutlak at adalet.in
5 Aðu 2008 Sal 01:20:40 EEST

İnce farkı anlamadığınızı anlayamıyorum aslında..

1300 kişi girer ve mesela her dakika 10 satır yazı yazılır... sorunuza cevap
2 dakika alacaksa 20 satır içinde o cevabı almış olacaksınız.. 20 satır kısa
cümleleri okumak herhalde çok zaman almasa gerek?

siz o kayıtlar içinde bir Google araması gibi arama yaparsınız, önbelleğe
bakarsınız.. ve size x tarihi x günü x saati kayıtları görünür, ve sizinle
aynı soruyu sormuş kişi varsa şöyle gözünüzle bi sürersiniz.. 15 - 20
satırda eminim o kişi cevabını almışsa, sizin de tekrardan soru sormanıza
vakit kaybı çıkarmanıza gerek kalmayacak..