[Pardus-kullanicilari] Irc loglarý (Loglar tutulsunmu, tutulmasýnmý , neden olsun neden olmasýn ) tartýþmasý

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
5 Aðu 2008 Sal 01:14:07 EEST

On Tuesday 05 August 2008 01:01:12 kanyukuk wrote:
> Anlamadım, eğer ki birisi sorusuna karmaşalar içinde çözüm bulamayacaksa o
> zaman neden ubuntu irc'e 1300 küsür kişi giriyor...
Anlamadığınızı görebiliyorum. 1300 kişi giriyor ve sorusu olan o an sorup
cevap alıyor. Kimseye git arşive bak diyemezler çünkü ellerinde bir yığın
veri var.

> Özel konuşmalar çözüm için iyi bir yoldur diyebilirsiniz ama genellikle
> alenen yazılıyor..
Alenen yazılmasın demiyorum ki, bilgi birikimi olan açsın wikiyi bu bilgisini
belgeleştirsin, böylece insanlara daha kolay erişebilecekleri yazılı
kaynaklar bırakalım diyorum.