[Pardus-kullanicilari] Sistemin Donması #1

Deniz Ege Tunçay egetun at gmail.com
2 Ağu 2008 Cmt 10:25:22 EEST

İyi günler.

Uzun süredir okulum beni oldukça meşgul ettiğinden, uzundur yaşadığım bir
sorunu "henüz" dile getirebiliyorum. Şu an Pardus 2008'in en güncel sürümünü
kullanmaktayım. Nvidia FX5200 ekran kartı kullanmaktayım ve sistemimde
nvidia-drivers-new paketi kurulu. 3B desteği açık, Görüntü Yöneticisi'nde
ise gerekli ayarlar yapılı.

Ancak, son bir aydır ne 3B uygulamaları ve oyunları çalıştırabiliyorum, ne
de herhangi bir video izleyebiliyorum. İkisinin de sonu, sistemin donması ve
benim bilgisayarı reset'lememle bitiyor. Ekran ile her türlü ayarı birkaç
defa denememe rağmen henüz bir çözüme ulaşamadım.

Bir ay önce bir güncelleme sonrasında mı böyle oldu, yoksa ben o günlerde
bir ayar değişikliği mi yaptım, hatırlayamıyorum. Yeterince net bilgi
veremediğim için de özür dilerim, açıkçası son bir aydır yaz okulum
sebebiyle kendimden geçmiş vaziyetteyim.

Bu sabah şöyle biraz baktım, benzeri bir hatayla karşılaşan olmuş mu, diye.
Açıkçası beni çözüme ulaştırabilen bir çözüme de ulaşamadım.
--
Deniz Ege TUNÇAY
http://www.lanetlidiyarlar.com/