[Pardus-kullanicilari] kde4 paketi hakkýnda

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
2 Aðu 2008 Cmt 10:11:02 EEST

Saturday 02 August 2008 08:18:07 Arturo Polski tarihinde şunları yazmıştı:
> pisi programındaki kde4 paketlerini kurdum bilgisayarı kapatıp açınca kde4
> kuruldu ama pisi tasma vb programlar çalışmıyor nasıl geri alıcam
> yaptıklarımı teşekkürler

Alt+F2 tuşuna basın sonra tasma yazın, Tasma çalışacaktır. Alt+F2 tuşuna basın sonra package manager yazın, Paket
Yöneticisi (PİSİ) çalışacaktır. Eğer  KDE3.5 ile çalışmaya devam etmek istiyorsanız; Konsol ekranı açın (Alt+F2 ile
açılan pencereye konsole yazın) sudo service kdebase4_workspace off && kdebase on yazın, bilgisayarı tekrar
başlattığınızda KDE3.5 ile açılacaktır.

--

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN