[Pardus-kullanicilari] Pardus tabanında kusursuza en yakın çalışabilen yazıcı hangisi?

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
1 Ağu 2008 Cum 22:32:14 EEST

Merhaba
Ben HP LaserJet 1018 ve HP PSC 1410 yazıcılarını gayet iyi olarak hem ağ üzerinden hem de USB'den gayet iyi bir şekilde çalıştırdım. Ancak PSC1410'un tarayıcı ayarları Kooka'da biraz kısıtlı. Wine ile kendi yazılımını kurmayı denedim ancak o da olmadı. Ama yazıcı kısmı ve LaserJet1018 gayet iyi çalışıyor. Hem USB'den hem de ağ üzerinden.  Ama LJ1018 öntamınlı olarak gelmiyor. Pisi'den hplip ve foo2zjs paketlerini kurmanız gerekiyor. 1018 desteği ondan sonra açılıyor. Yukarıda yazılanlar hem 2007.3 hem de 2008 sürümleri için.

Message: 4