[Pardus-kullanicilari] Ynt: Bir M.E.B. klasiği daha

H.Gökhan Sarı dreamore at humedome.net
30 Nis 2008 Çar 18:24:03 EEST

Merhabalar,
Aksini iddia ettiğimi nerden çıkardınız bilemedim. TÜBİTAK'ın açılımı
bildiğim kadarıyla "Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu".
Dikkatinizi çekerim, adından da anlaşılacağı gibi TÜBİTAK bir 'araştırma
kurumu', bir web tasarım firması ya da o tür bir şey değil. Bahsettiğiniz
'dağıtımlar' için de yapacağım açıklama farklı değil. Ne tür bir Linux
geliştiricisi web sitesi tasarlamakla mükellef olabilir, ona da aklım
ermedi. Elbette ben yapamaz, beceremez demiyorum. Ancak Pardus ya da farklı
herhangi bir linux dağıtımının geliştiricisi böyle bir görev için sorumlu
tutulamaz, tutulmamalı; nitekim, bahsettiğimiz şeyler arasında dağlar var.

30 Nisan 2008 Çarşamba 18:17 tarihinde hadildonmez <hadildonmez at mynet.com>
yazmış: