[Pardus-kullanicilari] joomla xampp ve kullanıcı izinleri

savasizmir savasizmir at gmail.com
30 Nis 2008 Çar 02:05:28 EEST

enis beyin dediğini denedim joomlayı çalıştırabildim ancak belirtilen
adreste anlatılan apacheyi kullanarak home klasöründe oluşturulan bir
klasöre joomlayı yüklemeyi anlayamadım. bir de sayfanın yani joomlanın
karakter kodlaması xamppı kaldırıp belirtildiği şekilde kurunca utf8
yerine türkçe windows 1254 e dönüştü ve her seferinde ? işaretleri dolu
bir sayfa çıkıyor biraz sinir bozucu ne yapabilirim yardımcı olursanız
sevinirim..