[Pardus-kullanicilari] Pardus' ta internete bağlanamıyorum

Firat Ozgul ozgulfirat at gmail.com
29 Nis 2008 Sal 21:15:53 EEST

Selamlar,

Şu anda Pardus'un DNS'lerinde sorun var. Şu şekilde halledebilirsiniz:

Tasma>İnternet ve Yerel Ağ>Ağ Yöneticisi>İsim Servisi Ayarları>Ekle yolunu
takip edip başka bir DNS adresi ekleyin ve bu yeni eklenen DNS'yi listenin
en üstüne taşıyıp "uygula" deyin. DNS olarak Windows'ta kullandığınız DNS
adresini kullanabilirsiniz sanırım.... Ya da 208.67.222.222

29 Nisan 2008 Salı 20:39 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış: